#1 Skrevet November 15, 2010 Ved sidestøtten på førersete mister skinnet farge (grå i farge her). Hvordan gjør man det, for å få tilbake den opprinnelige farge og glans? Hvem er det som selger sånt? Takker så mye for alle svar! mvh Sigurd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132450 A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2010 Hei Andre`! Tusen takk, Sigurd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2010 Gjennoppfarget de sorte skinnsetene i min bmw m3, og er superfornøyd med resultatet!! Men jeg bestilte bare rett fra dynamix i england da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2010 Gjennoppfarget de sorte skinnsetene i min bmw m3, og er superfornøyd med resultatet!!Men jeg bestilte bare rett fra dynamix i england da... Takk Thomas, noterer det ned jeg:) mvh Sigurd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...