#1 Skrevet November 15, 2010 Lokalltreff 16. november 2010 kl 1900 -------------------------------------------------------------------------------- Lokalltreff ved Arenum/storcash på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2010 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2010 Kommer, tar med Vagcom om noen trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2010 stikker vel innom en tur jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2010 Håper på å stikke innom, men må rundtom og se på sofaer rett etter jobb. Tar med noe Aquapel om noen er interessert, selv om vinteren er her snart er det no egentlig regnsesong hele året her... Prisen er som vanlig en hundrings, mer info finnes i salgstråd i tilbud-forumet! Ole-Jørgen, må kanskje hooke up vagcomen din til min isåfall! min har fått servicelys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...