#26 Skrevet Mars 29, 2011 hvordan er det og få koblet på klima på en bil uten klima i dag? mye arbeid'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 29, 2011 hvordan er det og få koblet på klima på en bil uten klima i dag? mye arbeid'? Det er litt jobb, du må nok bytte noen ledninger. Du må også lage et hull i torpedovegg for å legge slanger til kjølern. Mulig jeg beholder alt selv, hvis ikke jeg får noen gode bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 12, 2011 Oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 14, 2011 Har du enda dører?, om du har så hvordan er venstre bakdør med tanke på rust/småbulker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 14, 2011 Har du enda dører?, om du har så hvordan er venstre bakdør med tanke på rust/småbulker? jeg har en kar som skal kjøpe den, kan si ifra hvis den ikke blir solgt i løpet av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 14, 2011 Den er grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 15, 2011 Døra ble ikke solgt. Venstre bakdør er ganske fin, skal ikke være noe rust som jeg vet om. Ta kontant på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 23, 2011 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 15, 2011 (endret) oppdatert Lagt til etter 3 Days 1 Hour: Dører v.f, v.b gis bort før dem kastes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 20, 2011 Gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 27, 2011 oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) Gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 12, 2011 Har du solgt fremre delen av eksos fram til katalysatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 18, 2011 Jeg har alt liggans fra grenrør til eksosmellomrør det lange røret du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 19, 2011 Jeg har alt liggans fra grenrør til eksosmellomrør det lange røret du trenger? Trenger røret med flexibel del fra grenrør til katalysator ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 19, 2011 Trenger røret med flexibel del fra grenrør til katalysator ! Den har jeg fortsatt, 600kr har prisen gått ned til.. Den er relativt lite kjørt med. Var det du som kjøpte deler av meg for noen mnd siden? det var hvertfall en kar fra vinje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 19, 2011 Den har jeg fortsatt, 600kr har prisen gått ned til.. Den er relativt lite kjørt med.Var det du som kjøpte deler av meg for noen mnd siden? det var hvertfall en kar fra vinje Stemmer det, er veldig fornyød med coilover settet, og radiatoren ser ut til og være tett. Ser du har fått godkjent bilen din også ble bra den. Gratulerer Jeg vil gjerne kjøpe den eksos delen av deg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 20, 2011 Stemmer det, er veldig fornyød med coilover settet, og radiatoren ser ut til og være tett. Ser du har fått godkjent bilen din også ble bra den. Gratulerer Jeg vil gjerne kjøpe den eksos delen av deg også! Det er godt å høre Takker bare å si ifra, er nok hjemme hele sommer, kan si ifra hvis noen i heimen her skal opp på haukeli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 1, 2011 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 13, 2011 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 20, 2011 har du dørlist på venstre bakdør? evt pris med frakt til kr.sund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 20, 2011 Har bare til framdører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 12, 2011 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 5, 2011 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 15, 2011 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...