Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om dere har noen erfaringer med å deaktivere den automatiske utkoblingen av sperra på bakaksel på audi quattroer.

Går det lett i stykker?

Eller er det holdbart?

tenker da å kjøre på glatt føre.

Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klipp ledningen og kjør på. Bare pass på å kjøre rett frem, eller stå stille når du kobler inn sperra.

Brukte min masse på tørt føre og med 200 20v'en min. Sladdet som f rundt rundkjøringene det, og masse fine piruetter overalt med tilhørende blårøyk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klippe klippe, sy å sy ! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har praktiskt talt kun hørt om havarier på dette på ekstrem-biler (5-600hk ++) eller pga lekkasjer som ikke har opphavet derfra, så tror du trygt kan sette i gang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er lurt å klippe den ja. hadde noen piruetter med min her en dag det regna. jeg har ikke klipt ledningen og gikk av gassen et bittelite øyblikk og da skulle den koble seg av. men da tråkka jo jeg på gassen igjen så den blei sittende utkobla men har fortsatt signal om at den står på. så jeg har ikke abs :P

armen sitter forøvrig bom fast så jeg må vel finne meg en ny diff :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Satser på at dere har rett. Da er det bare ut å ha det gøy"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv klipt denne ledningen/deaktivert den automatiske utkoblingen på min tidligere A100 for noen år tilbake siden. Nå har min yngre bror overtatt denne bilen, og det er fremdeles ikke noen problemer som følge av dette. Denne bilen har også blitt brukt på banekjøring (vintertreff) med den automatiske utkoblingen deaktivert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.