#1 Skrevet November 16, 2010 I går begynte bremselysene å lyse konstant. Samtidig som ECU lampen i displayet lyser. Jeg må ta strømmen av batteriet for å få de til å slukke. Kan dette være noe annet enn en bryter for bremselysens? Hvor finner jeg i tilfelle denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2010 Kjørt med henger i det siste? Kan også være stopplys bryter og en del andre småting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2010 Ikke kjørt med henger i det siste nei. Får se om VAG com versjonen jeg har fungerer på denne og ta en sjekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2010 det er nok bremselys bryteren den ved bremsepedalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2010 Er nok bremselys brytern. HAdde samme feil på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2010 Forsvant putselig i dag så kan nok være bryteren som hadde hengt seg opp. Skal ta en titt på den en dag jeg får tid. Mulig den trenger litt smøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...