Ettermontering automatisk bagasjeåpner 2007 Passat stv

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om noen vet hva av deler som trengs for å ettermontere så man får automatisk åpning/lukking av bagasje på en 2007 Passat stv? Burde jo være mulig siden det er å få på visse utgaver..

Regner med denne løsningen for Golf MK5 http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=55731 burde fungere for kun automatisk åpning.

Mvh

Robert Hagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denne, selv om det gjelder Audi A3 2007 mod. Interessert i en grei løsning.

Kan fjerne det om du vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker..

Er vel bare å begynne å spare da. Eller så må man ta billig utveien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Lurer på om noen vet hva av deler som trengs for å ettermontere så man får automatisk åpning/lukking av bagasje på en 2007 Passat stv? Burde jo være mulig siden det er å få på visse utgaver..

Regner med denne løsningen for Golf MK5 http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=55731 burde fungere for kun automatisk åpning.

Mvh

Robert Hagen

jeg har prøvd dette på en golf 5 stv og der fikk vi det ikke til å fungere for bakluka blir rett og slett for tung. regner med at du får samme problemet på passaten.

da ville nok jeg heller spart opp så du får montert det ordentlig. dette vil helt klart lønne seg når du skal selge igjen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, får undersøke litt hvor langt luka må opp før den går videre av seg selv. Men, ved salg vil oem helt klart lønne seg. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ECS har jo hatch pop kit til Golf 5, Der bytter man jo ut demperne og med noen litt sterkere. Mulig det passer på Passaten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de i den guiden til mk5 jeg linka til, monterer jo bare noen ekstra fjærer osv. Kan ikke tenke meg at bakluka mi skal være så mye tyngre en f.eks din Haavard... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å lette bagasjeluka det, Fjern den fordømte vindusviskern din :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen med denne. Veldig interessert i å finne løsning til Audi'en. Men fortsatt ingen løsning.

Hjelper det å bytte til Skoda Fabia dempere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje kufatec har noe? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææ, kan jeg aldri forstå.. Har ikke de bare multimedia og entertainment da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææ, kan jeg aldri forstå.. Har ikke de bare multimedia og entertainment da? :)

Nja, har nå sett diverse ledningsnett til feks grøftelys, automatisk høydejustering av lys osv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, har nå sett diverse ledningsnett til feks grøftelys, automatisk høydejustering av lys osv :P

Ja, nå når du sier det så. :) Og lykter. ;)

Kanskje dette kan være et tips.

Hehe. Dette er nok rimelig uaktuelt for min del. :P

Men skulle jo tro det var andre alternativer til dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.