Bytte interiørlister audi a4 b5

Anbefalte innlegg

Hei, eg tenkte eg skulle ta av interiørlistene på min audi a4 b5 98 modell og ta karbonfiber vinyl over dem. Men sliter veldig med å ta av listene, har ikkje fått av en einaste ennå, fekk av et klips og det blei ødelagt. Er det noken som har noken tips om kordan eg bør gjer det ? :) Trenger eg nåke ekstra utstyr eller liknande ? ;)

Hvis nåken har nokre andre tips til kva eg kan kle med karbonfiber så er eg takknemlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å ta av listene må du demontere en god del, dørtrekkene må av, sitter festeklips til listene bak dørtrekket, samme i dashbordet. dashbordet kan være litt knotete over midtkonsoll v/cd-spiller etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo kjempe lett:P brukte vel 5 min på det som sitter i dæshen

 

Må skru av dekselet under rattet, hanskerommet og du må dra ut cdspillern.

 

For å se hvordan de sitter, stikker du hue under rattet å ser på den ytterste lille delen av interiørlista. brukte bare en flattrekker å dytta ''piggene'' ut.

 

Den lange som går over midtkonsolen, kommer du til alle untatt 1. den brukte jeg bare en skrutrekker på baksia av lista å pressa ut. og brukte litt lim når jeg monterte igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo kjempe lett:P brukte vel 5 min på det som sitter i dæshen

Øh.. Nå tror jeg du overdriver litt her!

 

For å få av mine i den gamle bilen, måtte jeg demontere alt under ratt, hanskerom og midtkonsoll ++

Og de klipsene som var festet på baksiden, satt noe helt jævlig..

 

Kanskje dine ikke hadde klips bak, eller kanskje du mener B6? Der er det bare å dra de rett av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.