#1 Skrevet November 16, 2010 Hei, eg tenkte eg skulle ta av interiørlistene på min audi a4 b5 98 modell og ta karbonfiber vinyl over dem. Men sliter veldig med å ta av listene, har ikkje fått av en einaste ennå, fekk av et klips og det blei ødelagt. Er det noken som har noken tips om kordan eg bør gjer det ? Trenger eg nåke ekstra utstyr eller liknande ? Hvis nåken har nokre andre tips til kva eg kan kle med karbonfiber så er eg takknemlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2010 for å ta av listene må du demontere en god del, dørtrekkene må av, sitter festeklips til listene bak dørtrekket, samme i dashbordet. dashbordet kan være litt knotete over midtkonsoll v/cd-spiller etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2010 Dette er jo kjempe lett:P brukte vel 5 min på det som sitter i dæshen Må skru av dekselet under rattet, hanskerommet og du må dra ut cdspillern. For å se hvordan de sitter, stikker du hue under rattet å ser på den ytterste lille delen av interiørlista. brukte bare en flattrekker å dytta ''piggene'' ut. Den lange som går over midtkonsolen, kommer du til alle untatt 1. den brukte jeg bare en skrutrekker på baksia av lista å pressa ut. og brukte litt lim når jeg monterte igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2010 Dette er jo kjempe lett:P brukte vel 5 min på det som sitter i dæshen Øh.. Nå tror jeg du overdriver litt her! For å få av mine i den gamle bilen, måtte jeg demontere alt under ratt, hanskerom og midtkonsoll ++ Og de klipsene som var festet på baksiden, satt noe helt jævlig.. Kanskje dine ikke hadde klips bak, eller kanskje du mener B6? Der er det bare å dra de rett av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...