problemer med sentrallås 2000 mod a4

Anbefalte innlegg

har fått tilbake et problem som jeg før trodde var løst : mad :

bakluka på min avant går opp av se selv ved oppstart,ved stopp,ved låsing av bilen.men kan også fårekomme når den står og går på tomgang. og dette er utrolig irriterende, lurer på om det kan være sentrallåsstyringa som er kokko. så mitt spørsmål er, Hvor sitter styringsboksen til sentrallåsen??og eventuelt noen som har hadd samme problem????

 

 

 

 

 

JEG BLIR SNART GAL : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i fjor vinter hadde eg et problem på bilen min, veit ikkje om det er systemet på din 2000mod å min 1997mod,men jafall så begynte tak lyset å blinke kvar gang eg bremsa å dreiv den å låste seg opp å igjen heilt uten vidare.... var litt skummelt når den stod parkert så kunne den berre låse seg opp : bråk :

 

men fann ut at det var en liten styringsenhet som var i sjølve låsen i bakluka.... tok den berre vekk eg å da forsvant alt av problem :) men det går ikkje ann å låse bilen frå bakluka... veit ikkje om dette har noko med problemet ditt men var no berre en tanke innafor sentrallåsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i fjor vinter hadde eg et problem på bilen min, veit ikkje om det er systemet på din 2000mod å min 1997mod,men jafall så begynte tak lyset å blinke kvar gang eg bremsa å dreiv den å låste seg opp å igjen heilt uten vidare.... var litt skummelt når den stod parkert så kunne den berre låse seg opp : bråk :

 

men fann ut at det var en liten styringsenhet som var i sjølve låsen i bakluka.... tok den berre vekk eg å da forsvant alt av problem :) men det går ikkje ann å låse bilen frå bakluka... veit ikkje om dette har noko med problemet ditt men var no berre en tanke innafor sentrallåsen

 

 

tror jeg har funnet feilen. koblet av ene bryteren til åpneren på bakluka og etter det har det ikke skjedd,er vel kokko microbryter der da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Microbryteren koster ca 150,- hos møller mener jeg å huske.

Kommer av fukt, irr eller lignende i denne bryteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.