Lokallagstreff på Pizzanini i Horten 18. November 18:30

Anbefalte innlegg

Noen som kommer? Jeg kommer om jeg ikke blir alene der.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer! :)

Lenge siden vi har hatt lokallagstreff i Horten nå, så det er jaggu på tide! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke, lenge siden sist.

Hvis jeg husker det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal forhøre med meg fruen, ikke utenkelig at vi kommer. Lenge siden vi har hatt lokallagstreff i Horten nå, så det er jaggu på tide! :)

 

Fruen er forhørt med, og Kristoffer fikk lov til å ta med elskerinnen sin (altså meg) i morgen! Det vil si at vi kommer! :) koselig om noen flere også kommer da!

 

Siden jeg velger bort tandoori-kylling til fordel for pizza (som jeg selvfølgelig aldri pleier å spise), SKAL jeg ha en tandooripizza uten ananas med mais! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal jobbe så vi kan desverre ikke komme. Og ja jeg har hørt den om prioritering, men det er desverre slik at skiftplanen min er satt for et helt år av gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeay, folk kommer...! Da kommer jeg også..!

Men etter 10000 problemfrie kilometer i den nybygde flatgolfmotoren (om du ikke tar med at den har spist tannreimer) har nå den nye clutchen BÅDE begynt å skrape når jeg girer OG slure samtidig.. Fuck.. Har noen teorier som vanlig, men det er kaldt ute.. Har ikke kommet lengre enn tenkestadiet.. :P

Blir BMW i dag, så kan hende jeg kommer noen minutter for sent, mamma skal til massøren først.. >.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null stress, kan få låne turbo-maskina mi til du finner ut hva det er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig blei det! :)

6 fremmøtte, 3 store pizza og masse juging om 2010-sessongen som snart er over.

 

Nå ærre snart hjulebord! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.