Anbefalte innlegg

Har også Black Sheep i Belgia.....

http://www.bs-wheels.be/about%20us.html

On 11 October 2010 01:33, Info Rotiform wrote:

Hi Frode,

We can surely build them for you! It will be most cost effective for you to order your XXXXXXXXXXX through our European office. I've cc'd them on this email and they'll reply with a qoute tomorrow.

Also we are about to release a twist 5 spoke which you might be interested in!

-Brian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye er det for frakt deffra? Tenkte litt på å handle noen selv som vinterhjul

500 dollar, flyfrakt , dhl.. 1 uke lev.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Mocha såg rått ut jeg :D
Har mer eller mindre bestemt meg for Mocha,men vil gjerne ha den med enten pearl eller candy-effekt. Tette farger kan bli litt kjedelig ;)Så hvis noen vet om en kul mocha/beige metallic så hiv ut en link eller et bilde. Rotiform har egentlig ikke noe fargekart over det de kan lakke,men hvis jeg kom med en fargekode så kunne de fikse det. For å få den candy teal fargen så koster det 200 USD pr felg ekstra pga de måtte polere felgene først. For den fargen er som en farget klarlakk liksom....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prata med Jason på Rotiform nå nettopp,metallic mocha blir vanskelig da den fargen er en industriell pulverfarge. Så har bestemt meg for Blq i 8x17 ET30 i Mocha siden den vil passe godt til den blålilla metallic-fargen som er på Golfen min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker de å komme på golfen før salgsannonsen er laget da?? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker de å komme på golfen før salgsannonsen er laget da?? :P
Hehe er du intressert da ? ;) Tenkte på å prøve å beholde disse en stund da. Synes de passer godt på Golf III selv om noen liker å kalle de for Rotifail : rolleyes Men jeg synes de er tøffe og i Mocha så vil de passe godt til bilen min. Så får jeg heller leve med at noen liker Rotiform-replicas bedre ;) Men jeg kan iallfall være rimelig sikker på at jeg er ganske alene om å ha Rotiform BLQ lakkert i Mocha,Jason sa dette blir det første settet BLQ de lakker i denne fargen : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.