Satte i ny luftmengdemåler, Fikk ikke opp ladetrykk før 2200omd. Fusket og hakket!!!

Anbefalte innlegg

Kjøpte med ny luftmengdemåler hos norskbildelsenter. fikk den idag.

Satte den i og "prøvde" å kjøre:

Ladetrykket kom ikke før 2200omd og det varte til 2500omd da holdt den igjen og hakka bare. Dette skal vel ikke være normalt med en helt ny måler? Dette er ikke orginal ser jeg. ikke et delenr. bare et ukjent navn på den.

Passat 3bg AVF 1,9 TDI 2002mod

Satte i den gamle igjen og gikk som ei kule.

Grunnen til at jeg satte i ny er at jeg trodde den bynte å bli slitt da jeg synes den gikk bittelitt dårligere. Men i tilfelle må det bare være noe jeg tror. hehe.. Ingen feilmeldinger med vag.com heller.

Tenkte sende denne i retur til norskbildelsenter og få pengene tilbake siden den ikke virker.

Ville bare høre om det er ei slags innkjøring på dem eller noe først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe innkjøring på de, høres mer ut som du har fått feil del spør du meg. Feilmeldinger får du ikke på LMM før de ryker helt.

Du kan prøve å returnere den, men erfaringsmessig får du ikke pengene igjen, men en tilgodelapp. Kan være det har endret seg nå da. Kan jo ringe å høre de, samtidig dra en hvit løgn å si at den ikke har vert montert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe innkjøring på de, høres mer ut som du har fått feil del spør du meg. Feilmeldinger får du ikke på LMM før de ryker helt.

Du kan prøve å returnere den, men erfaringsmessig får du ikke pengene igjen, men en tilgodelapp. Kan være det har endret seg nå da. Kan jo ringe å høre de, samtidig dra en hvit løgn å si at den ikke har vert montert ;)

Rart dette,Det er jo bare 1 valg inne på nettsidene deres også. eten er den jalla,eller så virker den rett og slett ikke. kommer til p ringe å spørre hva dette skal bety! helt ny vare som ikke virker. Jeg har ikke tenkt å betale for noe som ikke virker som det skal.

Vet at slike deler ikke kan returneres, men da burde dem jo virke å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja ser den. Det skjer jo fra tid til annen at nye deler ikke er i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte med ny luftmengdemåler hos norskbildelsenter. fikk den idag.

Satte den i og "prøvde" å kjøre:

Ladetrykket kom ikke før 2200omd og det varte til 2500omd da holdt den igjen og hakka bare. Dette skal vel ikke være normalt med en helt ny måler? Dette er ikke orginal ser jeg. ikke et delenr. bare et ukjent navn på den.

Passat 3bg AVF 1,9 TDI 2002mod

Satte i den gamle igjen og gikk som ei kule.

Grunnen til at jeg satte i ny er at jeg trodde den bynte å bli slitt da jeg synes den gikk bittelitt dårligere. Men i tilfelle må det bare være noe jeg tror. hehe.. Ingen feilmeldinger med vag.com heller.

Tenkte sende denne i retur til norskbildelsenter og få pengene tilbake siden den ikke virker.

Ville bare høre om det er ei slags innkjøring på dem eller noe først.

Kjøpe deler nye for å feilsøke med for så å sende slikt i retur er det ikke mange som godtar. Er din defekt sender de nok i beste fall en nyen til deg vis den ikke funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet om d men her blir det nesten omvendt =)

Den gamle virker, men den hadde noen småkakk tidligere.men no i det siste har den vert bra. men tenkte å kjøpe en ny så er det gjort lixom.

Men den nye kommer og bilen blir heeelt ukjørbar, da er det noe galt som ikke er rett vet du =) hehe

Den gamle virker men den nye er defekt=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbanna NBS. De LMM som de selger er noe forbanna kina kopi greier. Jeg hadde en kunde innom med en Golf som var makan lik din. Kunden sa dette skjedde når hun hadde monter ny LMM fra NBS. Dritten passer jo ikke i luftfilterboksen engang. Er mange mm for liten, slik O-ringen i boksen ikke tetter mot huset på LMM. Jeg logget den bare for gøy, og den kom bare rett over 720.

Helt utrolig at de virkelig selger slikt der. Skal du ha ny LMM, så kjøp bosch. Er tross alt bosch styring i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.