#1 Skrevet November 16, 2010 Hallå Jeg har en 98 a4tq sedan med den tradisjonelle klanken i forstillingen og planen er selvfølgelig å bytte hele sullamitten,men hvis man bytter foringer som dette( http://turbopower.no/del06.html ),er det de riktige delene eller er det flere som inngår i disse settene. Eller er jeg helt ute å sykler?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2010 du har ikke en sånn forstilling som vist på linken, du har mange bærearmer istedet. Etter hva jeg har fått med meg etter mye søking, så finnes det ikke stivere foringer til bærearmene i forstillingen? Hvis du går i kjøp&salg her på forumet, så finner du flere personer som selger nye forstillingssett til en ålreit sum, du kan også velge å bestille fra møller og få 2-(3?) års garanti på delen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2010 (endret) takker. Referte egentlig til type poly foringer men det kom jo ikke fram i innlegget mitt. Har sett disse settene ,derfor tenkte jeg at visst polyforings sett inneholdt det man trengte så hadde det vært like greit og gått den veien,men finnes det ikke så blir det et sett da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...