Anbefalte innlegg

har en 91 golf2 med monopoint gasser. fusker veldig når den er kald. blir mye bedre når motoren er varm. har prøvd 4 forskjellige gassere. og har ikke blitt bedre. er det noen som har vært borti dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 91 golf2 med monopoint gasser. fusker veldig når den er kald. blir mye bedre når motoren er varm. har prøvd 4 forskjellige gassere. og har ikke blitt bedre. er det noen som har vært borti dette før?

kanskje forgasser foten, til monopointen. Tennplugger, fordelerlokk, tennplugg ledkabler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje forgasser foten, til monopointen. Tennplugger, fordelerlokk, tennplugg ledkabler.

pakninga mellom gasser og innsuget er bra. har bytta plugger, rotor og fordelerlokk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være temparaturgiveren? Da setter hjernen en fast verdi. Og tror at motoren har samme temparatur hele tida. Motoren går stygt når temparaturen avviker for mye fra hva hjernen tror.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut at det var vakumlekkasje. dette er nå fikset og bilen går mye bedre. men ryker litt svart og trur den får for mye bensin. hva kan dette være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å nappe av kontakta på blå tempføler? Lambasonde, eller kanskje feil tenning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å nappe av kontakta på blå tempføler? Lambasonde, eller kanskje feil tenning?

har bytta den blå føleren. lamndasonde har jeg ikke bytta og tenninga kan jo være feil. men hvor sitter tenningsmerke? finner ikke noe merke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i hvilken slange var det vakumlekkasje? har samme problem på min-ikkemono

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i hvilken slange var det vakumlekkasje? har samme problem på min-ikkemono

mellom innsug og bremsekraft forsterkeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka tenninga, den var som den skulle. bytta lamndasonde og den blå tempføleren. bilen fusker litt ennå og ryker veldig svart når en gir gass. skjønner mindre og mindre jeg nå gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har vært borti detta før og har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at bensin pumpen din fjusker? og deremed ikke gir rett bensin trykk?

Har hatt mye av de samme Symptomene som du nevner på min Audi 80 med ABT motor med 90 hk og monopoint.. jeg hadde da også byttet sensor plugger lambda og fordeler og rotor, med litt forbedring av problemene..

Grunnen til at jeg byttet pumpe er at min sluttet å virke på 210650 km..

Og bilen har vert i min søsters eie før jeg kjøpte den, og i de 4 årene som min søster har eide den så har den alltid vert litt fjuskete og lugget en del, pluss at den har hatt et noe høyt drivstoff forbruk hele den tiden.

Så prøv å bytte bensin pumpen på bilen og se hva som skjer.

Jeg brukte en Biltema pumpe til 450 kr. Virker som at de er av ok kvalitet har ikke funnet noe negativt om de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.