Automatiske kjørelys A4 b5 facelift.

Anbefalte innlegg

Hei! har hatt en tyskimportert a4 b5 i nermere 1 år nå, denne har ikke automatiske kjørelys noe jeg bjunner å bli lei av : rolleyes hvordan får jeg dette? hørt rykter om at du ikke kan kode dette på en såpass "gammel" bil? Hvordan koble manuelt i tilfelle? Vill helst ha park+tåkelys som standard lys :P

Takker for svar! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt.

Noen som vet om dette går? Evnt annen løsning?

Sitter med en importert B5 selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også en tyskbil. Skal nå få koblet om dette av en Sulland mann på privaten.

Det han sa var: Det er snart gjort, bare kobler inn et par rele'.

Kan følge med og skrive en kjapp guide av dette, da jeg selv har søkt meg grønn på å finne ut av det uten hell.

Mvh Kim Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært knall med en oppskrift!

Kunne tenkt meg auto kjørelys samt park/kurvelyse på park innstillingen.

Men tar imot det jeg får!:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å dra ut bryteren og flytte ledningene slik at de rette tingene lyser der dere ønsker? :) Skal gjøre dette på min Passat (MERK: GÅR UT I FRA at det er så "lett")

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har import selv en a4 tdi 97 men denne har kun lys bryter på ratt som en må dra opp

må en sette inn bryter nede på venstre side på dash da el?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker ikke og sette inn bryter på venstre side, må jo av med rattet etc for og få av den gamle...

Er da ikkje så vanskelig og dra opp lysbryteren et hakk samtidig som man starter bilen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he sant det tror ikke jeg gidder:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.