#1 Skrevet November 17, 2010 Hei Tenkte at jeg skulle bytte hjullager en av dagene Fremme. Hvilket moment skal bolten i navet skrues til med? x-NM+1/2 omdreinging? Og hvilket moment skal boltene som holder lagerhuset ha? Ellers er det noe annet jeg må passe på når jeg skrur? Er det muligt å få skrudd ut boltene som holder lagerhuset uten å fjerne drivaksel eller løsne på de to øvre bærearmene? Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2010 Noen som har et svar til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2010 Ett par ting. 1. Hvilken bil? 2. Har du sjekket stickyen øverst på siden her? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104035 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2010 A4 B6 Turbo Quattro sedan 2001 modell. Står i signatur også Skjekka den ja. Men det er kun for motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2010 Husk at du må ha nye bolter da disse KUN kan brukes 1 gang noe jeg oppdaget på rudskogen da den ene bolten løsnet enda den var tiltrekt med riktig moment. Usikker på hvordan det er hos deg men på min 01 ibiza er det 200nm +løsne opp, 50nm + 60 grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2010 Fikk nye bolter med lageret Har nå nettopp levert navet med lageret inn til et verksted som skal presse på nytt for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2010 200Nm+180 Grader på bolten i drivakselen. 115Nm+180 Grader på de 4 boltene som holder lagerhuset på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...