Anbefalte innlegg

Er det eget relé til nærlysene i min S4 C4? I så fall, hvor sitter det? Det virker ikke som det er i boksen i motorrommet iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mesteparten av releene sitter bak sparkeplaten på førersiden, og bak platen nederst på c stolpen ved gulvet førerside.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke det er relé på lysene på C4 jeg? Trodde strømmen gikk gjennom bryteren...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det jeg heller, virker ikke sånn. Jeg monterte releer på hovedlysene på min C4 i dag, det hjalp etter et spenningsfall på over 2 volt fra dynamo til hovedlyspære.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det jeg heller, virker ikke sånn. Jeg monterte releer på hovedlysene på min C4 i dag, det hjalp etter et spenningsfall på over 2 volt fra dynamo til hovedlyspære.

Hvor henta du strøm fra da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke rele. Har selv hatt brann fra bryteren......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Batteri vel, er jo hele poenget det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekke ledning fra batteriet, under baksetet og frem da ?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en av de fete pluss kablene foran, feks på dynamoen, starteren eller startkabeluttaket ved høyre dempertårn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.