#1 Skrevet November 17, 2010 Er det eget relé til nærlysene i min S4 C4? I så fall, hvor sitter det? Det virker ikke som det er i boksen i motorrommet iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2010 Mesteparten av releene sitter bak sparkeplaten på førersiden, og bak platen nederst på c stolpen ved gulvet førerside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2010 Trodde ikke det er relé på lysene på C4 jeg? Trodde strømmen gikk gjennom bryteren...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2010 Tror ikke det jeg heller, virker ikke sånn. Jeg monterte releer på hovedlysene på min C4 i dag, det hjalp etter et spenningsfall på over 2 volt fra dynamo til hovedlyspære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2010 Tror ikke det jeg heller, virker ikke sånn. Jeg monterte releer på hovedlysene på min C4 i dag, det hjalp etter et spenningsfall på over 2 volt fra dynamo til hovedlyspære. Hvor henta du strøm fra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2010 Er ikke rele. Har selv hatt brann fra bryteren...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2010 Hvor henta du strøm fra da? Batteri vel, er jo hele poenget det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2010 Trekke ledning fra batteriet, under baksetet og frem da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2010 Hvor henta du strøm fra da? Hva med en av de fete pluss kablene foran, feks på dynamoen, starteren eller startkabeluttaket ved høyre dempertårn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...