Skal bytte bil, div spørsmål?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver og bytter bil om dagen, skal antageligvis kjøpe en Passat. Lurer på div motorstørrelser. Ser det ligger mange 1.6 l bensin ute, blir den for svak i en stv? Ser også at det finnes en 1.9 TDI på 100 hk. Blir den også svak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 2004 1,9 TDi 4M Passat med 130 hk og er veldig fornøyd med den motorstørrelsen. Personlig ville jeg ikke gått for mindre enn dette :) Greit med litt drakraft ;) (1700 kg)

Lykke til med bilbytte!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 2004 1,9 TDi 4M Passat med 130 hk og er veldig fornøyd med den motorstørrelsen. Personlig ville jeg ikke gått for mindre enn dette :) Greit med litt drakraft ;) (1700 kg)

Lykke til med motorbytte!

Ja, har også sett på den 130 hk. Har en 105 hk nå, ingen rakett, men lurer på om 100 hk er betydlig tregere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du overlever nok med 100TDI, men 1.6 bør du styre unda.

Vi har hatt det i A3, og det kan beskrivest som trasig.. Travelt og kjøre rett og slett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.