#1 Skrevet November 17, 2010 Folkens Eg har hatt innbrudd i boden i natt, og fantapakket har stjåle felger av meg. E snakk om 20" Zito Milano, 8,5 / 9,5" bredde. Hadde satt pris på om dokker i området holde øynene åpne etter disse felgene, evt forholde seg skeptiske te tilbud og annonser. La ud hjulå på Finn.no i går og i natt bler de reve vekk. S##ans kjeltringpakk! E snakk om sånne felger (annonsen har ingenting med saken å gjør): http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=23987433 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2010 Spesielle kjennetegn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2010 Spesielle kjennetegn? At de e HEILT nye og i esker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2010 Crap! Fantapakket burde blitt voldtatt med ein ananas.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2010 Jojo.. de har tatt mine felger også.. men de var litt mer slitne.. originale 16" A6.. men finner jeg de gutta så skal jeg nok se hvor langt opp i 2'ern på de, jeg kan klemme det felgsettet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2010 skal holde øyene åpen. hvor sjedde tyverien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...