#1 Skrevet November 17, 2010 Hei! Jeg tenkte jeg skullle skifte bensinfilter på en Golf fire, men når jeg går under bilen ser jeg i hver ende av filteret to "koblinger" jeg aldri har sett før. Det ser nærmest ut som om at slangene bare er klemt rett på filteret. Hvordan i all verden får jeg de "koblingene" av filteret? Kan jeg bare dra, eller trenger jeg spesialverktøy? Takker for svar!! Mvh Hans Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2010 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2010 Neida, ingen spesialverktøy. Akkurat som hageslangekobling prinsippet. Det er et punkt på koblingen du bare trykker inn, da åpner mekanismen og du drar de rett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2010 Okei, da får jeg prøve det. Takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2010 Bare hyggelig. Er en del som har ødelagt disse i ren frustrasjon/uvitenhet. Stjal 1 bilde fra 1 lignende filter på nettet; trykk inn der pilene er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...