#1 Skrevet Februar 27, 2005 Da var gutten m ti tusen tommeltotter, neglesprett og selbuvotter igang igjen. Prøver å skifte girstang, men problemene står i kø for en stakkar.. Det jeg prøver å montere er: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2005 Det jeg lurer på er hvordan jeg får ut den gamle. Må jeg under bilen for å få løsnet denne? Legger ved et bilde av hvor langt jeg er kommet. Har fått løsnet den hvite plast-ringen rundt stanga siden bilde ble tatt... Hva gjør jeg videre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2005 ..der kom det ikke med noe bilde... Prøver på nytt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2005 Ser ut til at jeg må ned med eksosanlegget for å få byttet. Genialt konstruert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2005 Vel, det ble en "ensom rytter"-post dette, men nå er prosjektet skrinlagt. Fikk ut stanga, men den nye passet selvfølgelig ikke.. Men om andre skulle prøve: Måtte under bilen, fjerne varmedekslet over eksosen og løsne en bolt så var det gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...