#1 Skrevet November 17, 2010 Hei Har i dag kjøpt en 2007 Touran Highline exclusive. Denne har webasto, men ikke slik fjernkontroll. Spurte på Møller, og de sa det kom på ca. 14-15 000,- å ettermontere. Sendte så en epost til Nilsson Bil i Sverige, og de skulle ha just det samme. Men så snakka jeg med en kar i dag som sa at på Møller i Drøbak skulle de bare ha 8000,- Ser altså ut som det er litt forvirring ute å går. Noen som kan si meg hvor mye dette bør komme på? Og er dette kanskje noe man kan ordne på et billigere vis? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2010 temaet har vært tatt opp før. gjør et søk så finner du litt info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2010 Gjorde så, men fant egentlig bare folk som skulle prøve å gjøre dette selv, og DET gidder jeg ikke... Virka som det var en god porsjon jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...