Hvem sveise igjen og borer om bolt sirkler i Norge?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, hvem sveise igjen og borer om bolt sirkler i Norge? : smil :

mvh

Frank RT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha eg aldri høyrt om ein gong? på nav eller felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger.

Til trådstarter: Jeg skal levere mine felger til omborring hos Østfold Felgteknikk nå, mest sannsynlig førstkommende lørdag.

Jeg tror også dekksjekk i Askim kan gjøre dette, men noe sier meg at det vil koste mye penger å la dem gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal Østfold felgteknikk ha for jobben da Tore?

Det er noen 15" BBS RS felger eg kjøpte for å bruke som "Beater" felger når eg ikkje har 16" RS felgene på einseren.

Har ikkje lyst å begynne å kødde med 16"ene men vill ha noen i 4x100 så eg ikkje får problemer i teknisk kontroll om eg blir stoppet. Så evt om det er sinsykt dyrt i norge, så passer 4stk senter uten kanter og tønner lett i en middels papp kasse og sende dem til england eller statene, forsvinner di så er det ikkje noe tap, verre vis det var de andre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har felgene anlegs flate for en annen bolt sirken en den kom med er det mulig å borre den til f.eks 4x100, på BBS RS/RM er det veldig stor flate da hjul boltene gjemmes under senteret, fant ett bilder til deg :D

4ve6ber.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal Østfold felgteknikk ha for jobben da Tore?

Det er noen 15" BBS RS felger eg kjøpte for å bruke som "Beater" felger når eg ikkje har 16" RS felgene på einseren.

Har ikkje lyst å begynne å kødde med 16"ene men vill ha noen i 4x100 så eg ikkje får problemer i teknisk kontroll om eg blir stoppet. Så evt om det er sinsykt dyrt i norge, så passer 4stk senter uten kanter og tønner lett i en middels papp kasse og sende dem til england eller statene, forsvinner di så er det ikkje noe tap, verre vis det var de andre :D

125 + moms pr. hull :) Blir vel ca. 155,- pr. hull inkl. moms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16" har stor senter mutter, og må derfor dreies ned i dia. For 4x100. Til info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16" har stor senter mutter, og må derfor dreies ned i dia. For 4x100. Til info.

Hva mener du? Selve "kanten" rundt navhullet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du? Selve "kanten" rundt navhullet?

jepp, hvis du vil ha standard 17mm bolter, eller`s må man bruke umbraco.

Her er mine :

Og de er dog 4 bolt fra før, men med 5 må man jo sveise.

Bilde010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke dreie ned.. kan bare frese litt rundt der boltene skal stå.. Men er det ble gjort med mine jeg fikk sveiset/borret om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke dreie ned.. kan bare frese litt rundt der boltene skal stå.. Men er det ble gjort med mine jeg fikk sveiset/borret om..

Stemmer. Det har blitt gjort med 2 av mine sett også. Blir gjort på det 3. i helga.

Funker gull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer gjort på 1 stk selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

155kr hullet, det er jo lett 3000kr med frakt det! Det var dyrt for noen beater felger :( Det er med å sveise igjen de gamle hullene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.