#1 Skrevet November 18, 2010 Hei hei:) Jeg lurer på hvilke sommers felger er fint på passat 3b? : ) Har hørt Rs4-2 og rs6 -1. Men noe som er litt mer sjeldent på disse bilene kanskje, har justerbart senkesett: ) Vil ha masse forslag og hvis det er noen som har lyst til og photoshope litt så er det lov også Legger til ett bilde av hvordan den ser ut i dag: ) (Beklager att det er med snø men har ingen bilder av bilen med senk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2010 Ingen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2010 Har noen 18" RS4-2 felger som jeg muligens kan selge! syns RS4 felger passer veldig bra på Passat. Bilde av dem på bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2010 Mye penger skal du legge i det her da Ola ? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2010 Brock B1,Keskin kT1,Keskin KT2, DZ Exklusiv D1 ++ noen forslag hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2010 Tenker meg ett sted rundt 10000kr:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2010 Brock B1,Keskin kT1,Keskin KT2, DZ Exklusiv D1 ++ noen forslag hvertfall Er det noen som har bilder av de felgene?:-) ellers så kan folk photoshope litt hvis de har lyst;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2010 Ikke akkurat 3b sedan, men en passat hvertfall. Her er min med MAK Fiorano felger 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2010 Har noen 18" RS4-2 felger som jeg muligens kan selge!syns RS4 felger passer veldig bra på Passat. Bilde av dem på bilen min. Sånne har bror liggendes hjemme, så kan prøve først:P 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2010 Ikke akkurat 3b sedan, men en passat hvertfall.Her er min med MAK Fiorano felger 18" De der synes jeg veldig like de vinterfelgene mine men takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2010 Lars Erik Johannessen sendte meg pm i går ang noen felger han hadde, hva tror folket? Trur dere att de hadde passet på en Passat 3b med nok senk?: ) Fint hvis noen kunne photoshopet de på bilen min:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198309 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2010 hva med RH cup felger da? hadde det på mine gamle 8,5*18 og 9,5*18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2010 Sånne har bror liggendes hjemme, så kan prøve først:P 18"? 18" ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2010 hva med RH cup felger da? hadde det på mine gamle 8,5*18 og 9,5*18 Hmmm, var pent dette arve;-) er så vanskelig dette med felg, driver og på om jeg skal pusse opp igjen Rs4-2 felgene som ligger hjemme. Eller synes folk att jeg burde gå for noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2010 jeg hadde pusset opp de felgene og lakkert dem sorte. det blir ihvertfall noe ikke alle andre har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2010 Der sa du noe arve;-) sjekke om det er mye arbeid først;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2010 Darren's ex Darrens clean and mean Ser helt greit ut med Audi A8-felger av den gamle sorten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...