Rabattavtale på Autoglass Tempeveien

Anbefalte innlegg

Var innom idag med bilen for bytte av frontrute, og da lurte jeg på om de hadde noe rabatt å tilby klubbmedlemmer, men det hadde de ikke. Men han sa han kunne gi oss 500 i avslag på egenandel ved bytte av frontrute. Så jeg betaler 1500 istedenfor 2000 når jeg henter bilen i ettermiddag. SWEET.

Så nå vet dere det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom idag med bilen for bytte av frontrute, og da lurte jeg på om de hadde noe rabatt å tilby klubbmedlemmer, men det hadde de ikke. Men han sa han kunne gi oss 500 i avslag på egenandel ved bytte av frontrute. Så jeg betaler 1500 istedenfor 2000 når jeg henter bilen i ettermiddag. SWEET.

Så nå vet dere det. :)

Sier du det? Da ble det Trondheimtur når jeg kommer hjem..Må skifte frontrute på A6 da den sprekk før jeg dro:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gir et tips til dere! Sjekk med Saint-gobain autover bilglass, elgeseter gate 21, tlf 73932060.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gir et tips til dere! Sjekk med Saint-gobain autover bilglass, elgeseter gate 21, tlf 73932060.

Anbefales hvertfall på det høyeste, : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg bare spørre.. Hvorfor? Er det billigere der på noen måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha betalt 1000 i egenandel. Beror på hvilket selskap du har da men!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber to klubbmedlemmer der og godpriser skaffes ved forespørsel ;) 1500 kroner tror jeg de skal klare å matche..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifter selv og betaler ingen egenandel :) bakdelen er at jeg må legge ut for ruta frem til selskapet betaler for jobben..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud i dag med egenandel på 1000-1200 kroner fra saint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.