#1 Skrevet November 18, 2010 Jeg har en 1996 Volkswagen Passat med lysbryter til tåkelys både foran og bak, men i fangeren er det bare et plastikkdeksel isteden for tåkelys. Når jeg drar ut bryteren for å slå på tåkelyset foran, så tennes lyset på bryteren og i tillegg så er det to ledninger (gul og svart tror jeg) som går inn på en plugg og rett inn i plastikkdekselet i fangeren. . Er det sånn at det bare er å skaffe tåkelys fra en tilsvarende bil og koble pluggen rett på der? Virker som alt er lagt opp til å ha tåkelys der. Det er altså en sånn her Passat jeg mener: Volkswagen Passat by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2010 Prøv å kople til en lyspære på ledningen det er snakk om og se om den lyser når bryteren er i riktig position. Da ser du i alle fall om det virker som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2010 Prøv å kople til en lyspære på ledningen det er snakk om og se om den lyser når bryteren er i riktig position.Da ser du i alle fall om det virker som det skal. Det var ingen dum idé! Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...