#1 Skrevet November 18, 2010 Hvor kan man kjøpe Quaker state olje?? Mener og huske der var eit firma med garde moen eller Fornebu som hadde den oljen. Noen som vet om noe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2010 Det jeg har hørt er at Shell kjøpte opp Norsk Pennsylvansk Oljekompani og kuttet ut importen på dette.. Så jeg tror ikke det er å oppdrive i Norge lengre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2010 Det jeg har hørt er at Shell kjøpte opp Norsk Pennsylvansk Oljekompani og kuttet ut importen på dette.. Så jeg tror ikke det er å oppdrive i Norge lengre... HELVETE Det var dette firmaet eg tenkte på Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2010 Kanskje denne tråden kan hjelpe deg litt videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2010 Forundrer meg ikke om et av firmaene i Halden-Sarpsborg-området hvor det forhandles deler til jänkare kan skaffe noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2010 Forundrer meg ikke om et av firmaene i Halden-Sarpsborg-området hvor det forhandles deler til jänkare kan skaffe noe slikt Godt poeng! Sarpsborg Motorverksted: http://www.motorverksted.no/side4.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2010 Dei hadde veldig god peiling på pensylvanisk, derfor kunne eg ha tenkt meg og handla med dei igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2010 Bror min bruker ikke annet på bilparken sin. Dette kjøper han hos Pony parts på Tyrigrava v/Gamle Mossevei. PS: Når du først er der anbefales det å spise Tyriburger (AKA løkburger;)) med Pepsi på glassflaske til. Snadder: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2010 PS: Når du først er der anbefales det å spise Tyriburger (AKA løkburger;)) med Pepsi på glassflaske til. Snadder: smil :. Anbefales herfra også! MEGET bra burgere der. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2010 Bror min bruker ikke annet på bilparken sin. Dette kjøper han hos Pony parts på Tyrigrava v/Gamle Mossevei. PS: Når du først er der anbefales det å spise Tyriburger (AKA løkburger;)) med Pepsi på glassflaske til. Snadder: smil :. Hørest veldig fristende ut, men jeg må få dette tilsendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2010 Da er det bare å plinge 66808014, så sender Trym og Richard helt sikkert dette mot Bartebyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 18, 2010 Da er det bare å plinge 66808014, så sender Trym og Richard helt sikkert dette mot Bartebyen. Takk Er dette til Pony parts?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 18, 2010 Jepp: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 19, 2010 Jeg har Pennzoil Performance olje for salg om det er av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 19, 2010 Det jeg har hørt er at Shell kjøpte opp Norsk Pennsylvansk Oljekompani og kuttet ut importen på dette.. Så jeg tror ikke det er å oppdrive i Norge lengre... At Shell har kjøpt opp Norsk Pennsylvansk Oljekompani stemmer vel ikke. Etter det jeg har forstått så kjøpte Shell Nederland opp Pennzoil/Quaker State, tidligere eid av Shell US. Shell Nedeland selger fortsatt Pennzoil/QS, men da sannsynligvis med Shell-olje på kannene? Pennzoil (sannsynligvis også Quaker State) produseres som før i USA for det amerikanske markedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 20, 2010 http://www.ankeras.no/site3/index.php solgte Quaker state,du kan jo høre om di forsatt selger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 20, 2010 http://www.ankeras.no/site3/index.php solgte Quaker state,du kan jo høre om di forsatt selger.. Anker selger Dynocat-olje levert av Nopenco. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...