Demontering av dørtrekk A4 B6

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å få av dørtrekket på passasjersiden på en 2003-modell A4 B6. Jeg har fulgt anvisningene i Haynes-manualen, dvs. fjernet skruen som er skjult i armlenet, skruen i nedkant av døren, og de fire skruene under pyntelisten. Deretter sier manualen at jeg skal dra trekket løs fra døren og løfte det rett opp... men det rikker seg ikke i noen retning. Er det noen som har gjort dette før og kan beskrive i litt nærmere detalj hvordan det gjøres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter festa med noen heftige klips, så må bare ta i om du er sikker på at alle skruene er ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort det mange ganger på min, bare å dra forsiktig utover helt nederst først, så klipser det seg "automatisk" av. Når de har løsna, er det bare å løfte det opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hender noen av klipsa ryker da di sitter godt fast,men koster kun et par kr. stk. hos møller.

Måtte ha 4-5 nye da jeg tok av trekket på begge fremdørene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har Aleksander god erfaring med, hør på han :)

Eller.. :P

EDIT: Sry OT :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.