#1 Skrevet November 18, 2010 Jeg trenger å få av dørtrekket på passasjersiden på en 2003-modell A4 B6. Jeg har fulgt anvisningene i Haynes-manualen, dvs. fjernet skruen som er skjult i armlenet, skruen i nedkant av døren, og de fire skruene under pyntelisten. Deretter sier manualen at jeg skal dra trekket løs fra døren og løfte det rett opp... men det rikker seg ikke i noen retning. Er det noen som har gjort dette før og kan beskrive i litt nærmere detalj hvordan det gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2010 Sitter festa med noen heftige klips, så må bare ta i om du er sikker på at alle skruene er ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2010 Gjort det mange ganger på min, bare å dra forsiktig utover helt nederst først, så klipser det seg "automatisk" av. Når de har løsna, er det bare å løfte det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2010 Det hender noen av klipsa ryker da di sitter godt fast,men koster kun et par kr. stk. hos møller. Måtte ha 4-5 nye da jeg tok av trekket på begge fremdørene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2010 Dette har Aleksander god erfaring med, hør på han Eller.. EDIT: Sry OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...