#1 Skrevet November 19, 2010 I går kveld ble det mørkt, gitt! Tre stillinger på lysbryteren: 0 - ikke park eller instrumentbelysning, men nærlys, stilling 1 - park/tåkelys, instrumentbelysning, stilling 2 -ikke nærlys eller instrumentbelysning, men fjernlys og instrumentbelysning når hendelen er framme. Derfor kjører jeg nå med hendelen framme hele tiden, og skifter mellom posisjon 0 og 2 på lysbryteren for å ha både nærlys og fjernlys, så lenge det går. Noen som har en bryter liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2010 Hva med å kjøpe en ny? Koster ikke så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2010 870,- på Møller, det er mye i disse førjuletider for en som går på arbeidsavklaringspenger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2010 Joda, junior satte inn den nye lysbryteren, ingen forskjell! Feilsøkte litt med en ledningsstump mellom kontaktene og så at en ene hylsa på kontaktstykket sprikte vel mye, klemte sammen denne igjen, og vips så har jeg en ny lysbryter liggende til den gamle ryker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2010 Lignende problem på min nå. Men hvor feilsøkte du med ledningstumpene? Gidder ikke å kjøpe ny bryter hvis det ikke er det som er feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2010 Lignende problem på min nå. Men hvor feilsøkte du med ledningstumpene? Gidder ikke å kjøpe ny bryter hvis det ikke er det som er feilen. Junior sjekket mellom forskjellige ledninger på kontaktstykket som skal inn på lysbryteren, da så han at den ene "hylsa" sprikte vel mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...