#1 Skrevet November 19, 2010 Skal montere http://www.partsandretards.no/webshop/product/100431/7046 og lurer på om jeg skal kappe bort HELE kanten eller noe som må levnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2010 Hele kanten som stikker ned skal bort Det gjorde hvertfall jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2010 bare å kappe bort kanten ja , Husk å få på grunning og lakk da, ellers ruster det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2010 (endret) La det på is inntil videre da jeg ikke fant noe sånn rust greier og til jeg får ordna sånna t jeg kan justere lyktene fra innsiden. Så jeg trenger hjelp til å finne delenummer på høydejusteringmotorer som passer på disse lyktene, og om hvis jeg bestiller en kontakt og 7 stikk (8D0 973 734 og 000 979 133) får jeg mulighet til å koble grøftelys på den originale kontakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2010 Ingen som vet hvordan høydejusteringsmotorer som passer på disse lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2010 samme som det er på mange vag i fra 99-. f.eks golf 4, polo ,ibiza fabia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2010 Ingen som vet hvordan høydejusteringsmotorer som passer på disse lyktene? Er ikke med motor på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2010 Nei, men de orginale kan flyttes over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2010 Nei, men de orginale kan flyttes over. De originale fra Pre-Face passer ikke over om jeg ikke har vært helt CP når jeg testa det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...