Sentrallåsen har tatt kvelden.

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har litt problemer med bilen min(a3 97') for tiden. Sentrallåsen tok kvelden for litt over en uke side. :(

Når jeg skal låse opp så bråker det veldig bak i bilen, sikkert der hvor sentrallås motoren sitter. Det virker liksom som at den prøver å låse opp alle dørene men den får det ikke til. Eneste jeg kan tenke meg er at det har blitt for kaldt for den, men det har jo ikke vært under -10c og det burde den jo tåle.?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det på vakuum i denne også? Finn ut om pumpa gjør det den skal gjøre. Ta av slange, og kjenn etter. Finner fort ut hva som er galt da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Audi har en vakumpumpe bak på venstre side som maler som en katt i noen sekunder hver gang jeg låser. Derfra går det slanger til dørene, og knappene går mykt ned. Her er det som regel lekkasjer i systemet som lager problemene. Typisk: Mørkne slanger og innfester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondens i sentrallåspumpa har jeg opplevd som problem, det ble løst ved å pakke den inn i plast og gjøre det luft-tett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne sentrallåspumpa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondens i sentrallåspumpa har jeg opplevd som problem, det ble løst ved å pakke den inn i plast og gjøre det luft-tett!

 

Det blir det jo bare mere kondens ut av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.