S-line eller S4 styling? Valgets kval

Anbefalte innlegg

Har store planer om å kjøpe inn alt jeg trenger for å style min svarte A4 B6 avant 2004 mod i vinter. Er ikke ute etter noe heftig styling, men siden bilen er en S-line vil jeg ihvertfall ha S-line-styling.

 

Det som er problemet er at jeg ikke klarer å velge om jeg skal ha S-line fangere eller S4 fangere foran og bak! Er litt giret på å ha Cupra-leppe, og før alle kommenterer at det er mainstream og gammelt nytt - jeg vet, men vil ha det likevel :o

 

Så, hva mener folket om fangere? S-line? S4? Hva passer best med Cupra-leppe?

 

Og er det mye arbeid å montere Cat-back på bilen min? Nå har jeg ingen synlige endestusser, men skal jeg ha S-line/S4 bakfanger er jeg litt keen på å ha synlige endestusser.

 

Om noen skulle ha bilder av svarte B6 avanter med S-line fangere eller S4 fangere er det bare å poste de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet nå hva jeg foretrekker ihvertfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIn var orginalt non S-line eksteriør, men hadde innvendig.

Har byttet til utvendig nå, og er fornøyd med det, har byttet hele fronten og nedre delen bak, mangler bare dørlister, der vil jeg nok ha S4.

 

Skal du ha S-Line fronten må du enten kjøpe hele nytt,både øvre og nedre(det gjorde jeg), siden den er to-delt, men det finnes de som har tilpasset også.

 

-Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv bestilt s-line foran og bak til min, bak med utsparing til eksos:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv bestilt s-line foran og bak til min, bak med utsparing til eksos:)

 

Hadde du synlige endestusser på eksosen fra før da? Eller har du skiftet bakre del av eksosanlegget i ettertid? Vil ha med utsparing til eksos jeg også, som igjen tilsier at jeg vil ha synlige endestusser, men er usikker på hvor mye arbeid dette potensielt er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: om noen av dere har en orginal front til overs så er det bare å rope ut. trenger en ASAP;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har!!!!!!!

 

 

OT: om noen av dere har en orginal front til overs så er det bare å rope ut. trenger en ASAP;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du synlige endestusser på eksosen fra før da? Eller har du skiftet bakre del av eksosanlegget i ettertid? Vil ha med utsparing til eksos jeg også, som igjen tilsier at jeg vil ha synlige endestusser, men er usikker på hvor mye arbeid dette potensielt er...

 

Det er ganske enkelt:). Kapp av dieselstussen på hver side og sveis fast nye enderør. Et annet alternativ er feks en eller annen eksos til 1,8tq. Den passer rett på med relativt enkel tilpasning til den originale downpipen din. Noen bruker og original eksos fra 1,8tq, men den er etter det jeg er blitt fortalt mer restriktiv enn den på dieselen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.