Anbefalte innlegg

Når jeg starer bilen virker ikke knappene på klimadisplayet. Trykker inn "auto" eller sone for luft uten at tegnet vises i displayet. Når jeg har kjørt noen minutter fungerer det. Hva kan dette være??

Dette problemet er bare på vinterhalvåret. Jeg har et batteri som var nytt for ca 6 mnder. siden.

Dette gjelder en s6 `96`modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg starer bilen virker ikke knappene på klimadisplayet. Trykker inn "auto" eller sone for luft uten at tegnet vises i displayet. Når jeg har kjørt noen minutter fungerer det. Hva kan dette være??

Dette problemet er bare på vinterhalvåret. Jeg har et batteri som var nytt for ca 6 mnder. siden.

Dette gjelder en s6 `96`modell.

Har du sjekka tilkoplingene bak? (det er snap koblinger med høyt klikk, så de detter ikke bare ut) Power supplyene på disse er kjent for å være dårlig, det er to stk på 8,5 volt inni enheten, det er ikke vanskelig å bytte disse men man må ha litt loddekunnskaper + noen ordentlige målepinner, jeg prøvde først med ordinære uten suksess veldig lett å kortslutte. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.