Anbefalte innlegg

Når jeg kjører så fort i svinger at jeg blir trykt ned i setet liksom..så begynner det i å blinke på varsellampen for lite kjøleveske! Den øverste varsellampen, et termometer i vann liksom..Det gjør den på Coupe'n jeg har nå, men den gjorde det også på Audi 90'n (87) og 100'n (85) jeg hadde før! Antar det er fordi kjølevannet blir presset til siden og over føleren? Eller er det noe galt?

inst.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være at du har litt lite kjølevæske i tanken, slik at føleren "blir tørr" når G-kreftene slynger væsken til siden i tanken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men ved brå svinger i litt fart(golf IV), så minker bensinmengden ifølge bensinmåleren i dashen. Kjører jeg rett frem etterpå, normaliserer den seg. Har prøvd å "proppe" tanken full av bensin et par ganger uten at dette har hjulpet... Skjer`a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket nivået, er på G. Er vel bare at vesken går over føleren..Noen andre som har opplevd det samme? Plagsomt..Tiltak; lese om føleren i Haynes.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket nivået, er på G. Er vel bare at vesken går over føleren..Noen andre som har opplevd det samme? Plagsomt..Tiltak; lese om føleren i Haynes.. : rolleyes

 

 

Jeg hadde det samme i min coupe. Tanken var full...

Løste det til slutt med å kjøpe en ny tank med føler.. Har aldrig sett en antydning til blink etter det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket nivået, er på G. Er vel bare at vesken går over føleren..Noen andre som har opplevd det samme? Plagsomt..Tiltak; lese om føleren i Haynes.. : rolleyes

 

Akkurat samme på min 80 og min gamle 100. Er bare vannet som flytter seg litt inni tanken slik at flottøren ramler i bunn. ingenting å bry seg om så lenge det er nok væske nedpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.