Anbefalte innlegg

Det blir igjen et litt for stort felt mellom den venstre A-stolpen og pusserområdet på Golfen. Nedre posisjon er OK.

Noe som kan justeres eller repareres?

Anslår ca 10cm bredt område som ikke blur pusset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er på siden, pusserne vender ca i loddrett stilling (parallelt med A-stolpen), så lengden spiller ingen rolle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan måle på sin Golf III for å finne ut om det er noe feil på min eller ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta et bilde og legg ut, så blir det lettere for folk å se om det er unormalt eller om det faktisk er riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være stor slitasje i mekanismen, som gjør at viskeren ikke beveger seg så langt opp som den kanskje skal gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00201.jpg

Venstre pusser stopper kant-i-kant med A-stolpen pga lange viskerblad.

Når armene går til nedre posisjon, stopper dem helt, eller gjør dem et lite hopp?

Kan være at du må justere på overføringene i vannkassen.

Har erfart at viskere som fryser fast kan få ett eller flere stag til å gå ut av posisjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pusserne er OK i parkert stilling. Upusset felt er klart større enn på bildet over (og omtrent like bredt oppe og nede, dvs at pusser stopper når den er parallell med A-stolpen.)

Bra, da vet jeg at den ikke er som den skal. (Uklart om det er "bra" eller ikke da....). Takk så langt. Da får jeg titte på mekansimen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpnet opp, kunne ikke se noen slakk eller andre feil. Kompromisset ble å flytte armen et hakk på akselen, da pusser den nærmere A-stolpen men parkerer også litt lengre opp på ruta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.