hejlp!! EPC lyser hva er dette for noe?

Anbefalte innlegg

hei kan dere hjelpe meg haster veldig.. her om dagen funket ikke bremselysene bak på min polo 2002 etter at jeg plugget inn tilhengerkontakten. har letet etter feilen i 2 dager, så fant jeg ut at ene sikringen hadde ryki så byttet jeg den og da var bremsene tilbake:D

Men nå har jeg problemer med epc , hva er dette??? er det noe føler eller noe sånt ? i sikringsboksen så har jeg ikke noe kursfortegnelse så jeg vet ikke hva som er hva!!..Mulig å finne nummereringa ? er en 1.4 2002 mod vw polo 9n

takker og bukker for hjelp:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Electronic power control. E-gass.. Sjekk feilkoder med vagcom og legg det ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg kjørt vag com 409.1 denne er ikke aktivert mulig å få den aktivert uten å betale §99 ? prøver med 311 !

fikk feilmelding på :

1 fault found :

00818 - sensor for evaporator outlet temperature (G263)

010 - open or short to plus

alt skjedde etter tilhengerkontakten jeg koblet til så kom epc osv opp??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antagelig må du får slettet feilkoden din.

Du kan prøve å ta av batteripolen 10 min for så og sette den på.

Dette kan komme av feil på elnett enten på bil, eller mest sansynelig på henger.

Med forbehold..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har alt prøvd å koble fra batteri i ca.4-5 timer..epc lyset blir borte noen ganger, men kommer tilbake etter kjøring i 4-5 km..det var ingen feil med bilen (epc lyset) før jeg koblet til tilhengerkontakten og jeg får ikke slettet feilkoden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du få lest det av , for og se hva som står.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har alt prøvd å koble fra batteri i ca.4-5 timer..epc lyset blir borte noen ganger, men kommer tilbake etter kjøring i 4-5 km..det var ingen feil med bilen (epc lyset) før jeg koblet til tilhengerkontakten og jeg får ikke slettet feilkoden

Sjekk sikringene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket alle sikringene men finner ikke noe feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen so kan hjele meg?noen som bor i drammensomr`som kan hjelpe meg med vag com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme med min golf 4.. går av og på litt så der de siste ukene. samma gjør absvarsel lampen. sensoren h bak er litt muggen ifølge vagcom. men disse henger vel ikke sammen siden de kom på forskjellige tidspunkter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har prøvd å bytte bremselysbryteren men det ble ikke noe forskjell!noe mer ? hva er den feilen jeg fikk på vag commen da?

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

010 - Open or Short to Plus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en feilkode på en temp sensor i klimaanlegget. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor i h.... kan den epc en lyse da?hva kan det være finner jo ikke mer feil! kan dere hjelpe meg med å finne kursfortegnelser for vw polo 2002 1.4??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump epc lyser fortsatt.sjekket sikringer men de ser hele ut. noe mer?er det noen som bor i nærheten av drammen og kan koble til vag com?(hjelpe meg litt?)skal til cc fredag ellr lørdag kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som kan hjelpe meg med vag com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.