Brisk tennplugger, bra/dårlig?

Anbefalte innlegg

Har hørt om Brisk tennplugger tidligere, men har ingen erfaring med disse, eller lest om dem. Ser nå at Biltema har fått Brisk A-Line plugger i sitt sortiment, og lurer da på om disse pluggene er bra alternativ til NGK, Bosch eller Beru? Finner dem ikke på nettsidene, men de står på side 106-107 i katalogen. De er bare sporadisk omtalt her på forumet tidligere...

Diskuter i vei :)

http://www.brisk.biz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du kjøpe. så kan vi få greie på hvordan de kipe biltemapluggene er.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kjipe biltemapluggene heter eyquem eller noe slikt ;) Prøvde de for 15 år siden, kommer ikke til å kjøpe de igjen. Og hvorfor sier du at Brisk er kjipe egentlig? Er det fordi Biltema selger dem? Hvis du har erfaring med dem, så fortell om dette. Hvis ikke så er det vel ikke noe grunn til å snakke dritt om dem bare fordi de selges på Biltema?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilsport hadde vel dynotester for mange årsiden når disse kom ut, og de ga en god del ekstra effekt på Volvo. På Saab var de rene katastrofen og flere motorer fkk havari. Var en del skriverier om de den gangen. Tror de på det beste var 14 hk bedre enn NGK og Bosch på Volvo turbo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kjipe biltemapluggene heter eyquem eller noe slikt ;) Prøvde de for 15 år siden, kommer ikke til å kjøpe de igjen. Og hvorfor sier du at Brisk er kjipe egentlig? Er det fordi Biltema selger dem? Hvis du har erfaring med dem, så fortell om dette. Hvis ikke så er det vel ikke noe grunn til å snakke dritt om dem bare fordi de selges på Biltema?

Eyquem er gått ut av sortimentet :) Eller er hvertfall på vei ut.

Jeg har desverre ingen erfaring eller fått noen tilbakemeldinger om brisk. De kom inn i butikken da jeg avsluttet min stilling på delelageret der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste ikke at Brisk er en 70 år gammelt Amerikansk firma som leverer plugger bl.a. til Lamborgini marine racing motorer.

Var ikke det jeg ventet å finne i Biltemas sortimang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Brisk var et tsjekkisk merke?... men jeg kan utmerket godt ta feil. http://www.brisk.biz/page.php?page=320

Har brukt brisk tennplugger på en 1.3 Skoda Felicia som fortsatt går uten problemer med disse pluggene.

Utover det har jeg ingen erfaring.

mvh mu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Brisk var et tsjekkisk merke?... men jeg kan utmerket godt ta feil. http://www.brisk.biz/page.php?page=320

Har brukt brisk tennplugger på en 1.3 Skoda Felicia som fortsatt går uten problemer med disse pluggene.

Utover det har jeg ingen erfaring.

mvh mu

Var ikke så dum den linken der. Var feil å annta at det var et gammelt amerikansk merke ser det ut som.

Men de kan være bra fordi:)

De leverer jo plugger til overladede lystgassmotorer, så alt kan ikke bare være sorgen, men tviler på at vi finner de pluggene i biltemas sortimang.: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.