Varierende turbotrykk ved høye gear og tung belastning (1.8t AEB)

Anbefalte innlegg

Sliter litt med at turbotrykket på 1.8t en min. Det er meget varierende i 4-5 gear og særlig i oppoverbakker med mye last. Plutselig hopper det til rundt 1.7 men ligger på ca 1 og bilen fjusker litt. Er dette n75 ventilen som lager styr? Har tenkt til å erstatte denne med en manuell, men leste såvidt om en bra type som KRB anbefalte, så tenkte å prøve den. Er det noe annet som kan lage slikt krøll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Er fortsatt et irriterende problem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan det være en coil som holder på å ta kveld. Hadde sånn je også at bilen begynte å fjuske ved belastning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en diagnose.

Men ville tippet på N75 ja. Sjekk også verdier fra LMM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har litt av samma problemet selv så jeg lure hvor jeg sjekker verdiene og hva de skal være på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samma problem, skifta LMM og problem løst:)

menn sjekk også N75

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette ha noe med det å gjøre? Denne feilen kommer hver gang bilen går, lambdaen er fra modellen nyere ledningsnett og passet ikke helt i stikket.

 

feil1.jpg?t=1292086033

 

Feil2.jpg?t=1292086033

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.