#1 Skrevet November 22, 2010 Hei, har et lite problem med bilen trur eg. Eg kjørte ein tur og etter det sa nokre klassekameratar til meg at eg begge bakhjula mine rista. eg trudde muligens det var hjulmutrane, men det var det hvertfall ikkje. Noken som har peiling på kva det kan være, og kan eg kjøre meir med det ? Kan tilføye at eg merker ingenting av dette som sjåfør av bilen og eg kjenner bilen min VELDIG godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2010 Ristet det i baksetet hvor de evt satt eller så de det fra utsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2010 Kan det være slitte foringer? er det quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2010 Hjullagre er min første tanke. Sjekk de ASAP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2010 Dei såg det bakfra, men eg fekk ein kompis til å sjekke d å kjøre bak meg etterpå og han så ingenting. Dei satt ikkje i baksetet, men kjørte bak meg. Er ikkje quattro. Skal få sjekket hjullagrene ja Kan være at eg bare hadde kjørt i ein sølepytt og fått litt skitt på dekka, så det såg ut som at hjulene rista, sjølv om det bare var litt ujavnheter i fargen på dekkene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2010 Er det hjullagre, skal du kunne finne ut av dette fort vel? jekk opp det ene bakhjulet, og sett bilen på en bukk. Du skal kunne da dra og vrikke på bakhjule (veldig lite vandring, men mulig) hvis gåendt hjullager. Dette lærte jeg på EU kontroll av min vw Jetta 88 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...