#1 Skrevet November 23, 2010 Hei, kjøpte nylig en slik bil, og har en liten mistanke om at termostaten kan være gåen. Bilen bruker veldig lang tid på å bli varm, og når den blir ca 90grader går den fort ned når jeg har mindre "aktiv" kjøring.. Med dette mener jeg 70km/t istede for 100km/t på motorveien. Hvordan sjekke litt enkelt om termostaten er gåen?? Kan jeg gjøre dette ved å se på verdiene jeg får fra testverdiene fra klimatroniken? På forhånd takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2010 Regner heller med at Webastoen er død. Få lest ut feilmeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2010 Hvor kaldt er det der dette skjer? Vanlig at moderne små tdi motorer varierer mellom 70-90 grader ved lav belastning når det er vinter. Dette er beskrevet som teknisk standard fra vag. Men klart det hjelper jo ikke med dø webasto:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...