#1 Skrevet November 23, 2010 Har byttet lykter på bilen min nå og på de nye står det HC D2S H7 Hva betyr det? Vet at H7 er sokkel type, og D2S er vel xenon sokkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2010 stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2010 Men hva vil det si? At jeg kan kjøre xenon kit på lykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2010 - En lykt godkjent for halogen i nærlys og fjernlys har en av følgende koder: HCR eller HC/R - En lykt godkjennt for xenon i både nærlys og fjernlys har en av følgende kode: DCR eller DC/R - En lykt godkjent for xenon i nærlys og halogen i fjernlys har en av følgende: DCHR eller DC/HR - En lykt godkjent for xenon i fjernlys og halogen i nærlys: HCDR eller HC/DR - En fjernlykt godkjent for halogen: HR - Et nærlys godkjent for halogen: HC - En fjernlykt godkjent for xenon: DR - Et nærlys godkjent for xenon: DC google.... http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=728075 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2010 Det betyr vel at glasset er godkjent for xenon, om prosjektoren i lykta er det er jeg ikke sikker på... Men det går jo og montere xenon prosjektorer da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2010 For det er H7 i både nær og fjernlys. Kan sette xenon i prosjektoren ja, er ikke helt lovlig. Men da lyktene er riktig innstilt så blender ikke de like mye som vanlig reflektor lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...