#1 Skrevet November 23, 2010 Hei Jeg bytter interiør i min A4 B5 1997. Det viste seg at den øvre innfestingen til baksetet ble endret for B5 avant fra 1998 (tror det var i forbindelse med 3-punkts belte i midten). Jeg skulle gjerne hatt et bilde av hvordan det ser ut under bekledningen der bak. Det eneste bildet jeg har er med alt montert. Det er alstå infestingen av festepinnen i karosseriet jeg lurer på. Hvis noen har et karosseri de kan sag ut dette fra er jeg interresert. Ingen huggere i nærområdet har så "nye" A4er inne. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2010 Har bilde fra 1996-modell, høyre side. Her festes bakseteryggen mot en bøyle i bakkant. På 1998 modellen er bøylen tatt bort og en har pinnen fra siden som på bildet over. Jeg la merke til ett hull jeg har market på bildet. Dette er tettet med understellsmasse på 96-modellen og komme ut inne i hjulbuen og er dekket av innerksjermen. Er det ingen som har demontert en 1998 eller nyere, kanskje bygget bur? Har søkt meg gal på google-bilder, men finner ingen gode bilder med bra oppløsning. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...