Spørsmål om sentallås 92 (montering av FK fjernkontoll)

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere fjernstyring av sentallåsen på 80'n min.

Det står flere valg i koblingsskjemaet, blant annet om den er drevet av trykkluft eller elektrisk.

Og hvor er styringsreleet plasert i bilen?

Noen som vet?

ffb_fk2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi har vel brukt lufttrykk/vakuum til sentrallås en stund, min 95 a4 har hvertfall det - Der er pumpemotor m/styreenhet plassert i bagasjerom, bak høyrehjulbue.

Vet jo ikke om den sitter der på en 80, men det er jo et sted å begynne hvis ingen andre har noe forslag...:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel bruke nr4 og pumpa sitter bak på høyre siden på 94mod rs2 avant værtfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pumpa sitter bak,høyre side. Under bekledninga.

Kjøpte VOTEX sitt fra møller, dette var rimelig plug og play og funket bare underbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er pumpa lokalisert, vet noen hvor releet som styrer den er også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel alt-i-en sak? Er vel kontakt i låsen i førerside/passasjerside som legger 12V eller jord kontakt til hver sin inngang på pumpeenheten. Tror ikke det er noe eget relè for det,hvertfall ikke på A4. Mulig det er annerledes på 80 men..: klø : Grå/blå leder fra førerlås, gul/blå fra passasjerside.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært ute og målt ut nå og det er Grønn m blå stripe fra førerdør og Gul m blå stripe fra pasasjerdør.

Det når jeg kobler fk boksen inn på den gule ledningen så går pumpa litt, men ikke nok til at noe leer seg.

Kobler jeg den på den grønne så skjer det ingenting...

Skjønner ikke mye her nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært ute og målt ut nå og det er Grønn m blå stripe fra førerdør og Gul m blå stripe fra pasasjerdør.

Det når jeg kobler fk boksen inn på den gule ledningen så går pumpa litt, men ikke nok til at noe leer seg.

Kobler jeg den på den grønne så skjer det ingenting...

Skjønner ikke mye her nå...

I følge skjemaet skal du bruke noe som heter plugg SW1 for å få lengre gangtid som du må ha på luftdrevet sentrallås:

Central door lock system delay - Plug jump SW1 to extend central door lock activation time for 4 seconds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.