Rabattavtale hos autoroyal.no i Bergen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å få igang en rabattavtale hos autoroyal.no

 

Eneste som skal til nå, er at en fra klubben eller evt lokalagsleder skriver en mail/ringer til de og forteller litt om ant medlemmer og aktiviteter rundt klubben så hvis noen kan ta dette videre så hadde det vært fint.

 

På hjemmesiden deres kan man søke opp på delenr og de kan skaffe det meste innen 6-8 dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns dette er noe lokallagsleder eller noen oppe i toppen skulle ha sjekka opp i.. jo flere avtaler jo bedre for oss medlemer mener no eg.. får jo ett større og gjerne bredere utvalg av deler og gjerne anna snacks til bilene våres.

er vertfall mitt synspunkt.

 

mvh jim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vore kjempegreier, de har jo gode priser uansett, men med rabatt hadde det nok blitt kjempebra.

Servicen er også kjempebra.

 

Kem e lokallagsleder for øyeblikket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette burde vært noe for lokalags leder, noe som vet hvem som bør kontaktes ang dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel Elisabeth Thomassen som er Lokallags leder i Bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ringe/maile jeg. Har du noe kontakt info til dem? Hvem snakket du med der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ringe/maile jeg. Har du noe kontakt info til dem? Hvem snakket du med der?

 

husker ikke navnet men jeg sendte mail til post@autoroyal.no han skrev tilbake at det ikke var registrert noe avtale pr dags dato men at det kunne la seg ordne dersom noen fra styret eller lign tok kontakt med litt info fra klubben.

 

Hadde vært supert om du kunne tatt deg av deet Ole Jørgen, jeg sitter med altfor lite info om selve klubben selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail er sendt:) Så nå får vi se hva de sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noe respons Ole-Jørgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til obs så virker de billig og grei men har en del kinaprodukter, spes innen lykter med dertil lekk og dårlig passform.

Men det er jo de selv som står inne for kvaliteten så... uansett skader det ikke med en rabattavtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått til svar at de vil mer enn gjerne lage avtale med oss. Men:!!!! De må ha fullstendig liste med navn, medlemsnummer og epost til hvert enkelt medlem. Så hvis noen betaler noe med kort, så oppgir de medlemsnummeret sitt, for så og evt bli kreditert prosentandelen.

Siden de må ha så omfattende info til oss, må det gå igjennom styret i klubben. Har sendt styret mail, har og purret de. Siste purringen er vel ca 1.5 uke siden. Så jeg håper ting skjer snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått til svar at de vil mer enn gjerne lage avtale med oss. Men:!!!! De må ha fullstendig liste med navn, medlemsnummer og epost til hvert enkelt medlem. Så hvis noen betaler noe med kort, så oppgir de medlemsnummeret sitt, for så og evt bli kreditert prosentandelen.

Siden de må ha så omfattende info til oss, må det gå igjennom styret i klubben. Har sendt styret mail, har og purret de. Siste purringen er vel ca 1.5 uke siden. Så jeg håper ting skjer snart.

 

Dette høres jo helt vannvittig ut! Hva i all verden skal se med all den personlige informasjonen om hvert enkelt medlem? Syns det er besynderlig om styret i klubben går med på å gi dette ut. Jeg er i hvert fall ikke interessert i at mine personlig opplysninger skal gies ut til et firma bare for å få til en rabattavtale, da klarer jeg meg heller fint uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo helt vannvittig ut! Hva i all verden skal se med all den personlige informasjonen om hvert enkelt medlem? Syns det er besynderlig om styret i klubben går med på å gi dette ut. Jeg er i hvert fall ikke interessert i at mine personlig opplysninger skal gies ut til et firma bare for å få til en rabattavtale, da klarer jeg meg heller fint uten.

 

Ja, er enig med deg Kjell. Syntes heller de kan lage en rabattkode for VACN, slik som http://www.bilkabel.no har gjort. Er vel mye enklere? men kan vel fort misbrukes. Den koden må i allefall legges et sted på forumet som kun medlemmer har adgang til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo helt vannvittig ut! Hva i all verden skal se med all den personlige informasjonen om hvert enkelt medlem? Syns det er besynderlig om styret i klubben går med på å gi dette ut. Jeg er i hvert fall ikke interessert i at mine personlig opplysninger skal gies ut til et firma bare for å få til en rabattavtale, da klarer jeg meg heller fint uten.

 

Veldig enig her! Da bestiller heller fra Bilomsetningen i Arendal og får originaldeler til halve prisen-ish uten en masse styr slik det ser ut til at autoroyal trenger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.