#1 Skrevet November 24, 2010 Felgene er noen cromfelger 20" har stått på en Audi tt det er to sett med hull så det skal passe...Dekkene er 225/35/20 tror jeg må ha spasere. Er senket med FK highsport . Min bil Passat 1,9 TDI 4-motion 2000 modell. Står ingen ting om et i vognkortet. Har nå 225/40/18 et 40 og det går veldig bra....ser lite ut syntes jeg, titter men de fleste har 19". Med 20" blir dette 4,9% større men det går vel. Håper på litt snart svar da jeg skal ut og teste disse i kveld. Hilsen Finn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2010 det passer det gjør det. men du bør ha 225/30-20 dekk på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 det passer det gjør det. men du bør ha 225/30-20 dekk på den Akurat det var det jeg nesten regnet med..spidometeret mitt viser 4-5 km for mye ...så håpet dette skulle gå bra , har vært hos biltilsyn med 225.40.18 de skrev ikke noe i vognkortet heller så...kan de si noe senere? drar etterpå å prøver de på bilen....vet ikke hva jeg skal gjøre...tenker litt men tusen takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2010 jeg fikk godkjent gamle passaten min med 235/40-18 på vinter jeg uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2010 Var å så på hjula flotte men de stakk ut 1 cm utenfor skjermen og det var ikke mer en 3mm klaring inn til hjulopphenget(støtdemperen) Hvordan er det å valse ut skjermene forran så det blir ok..er det dyrt?.De hjula jeg har på nå er 8" 18" et 40 er 3 mm klaring inn til støtdempern det går helt fint så disse felgene må være 8,5" dekkene på de er 225 bredde med litt strekk. har veldig lyst på disse er dette noe å tenke på? valse ut skjermene 1 cm? eller skal jeg glemme disse å se etter annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...