Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på å lakkere sort rundt tåkelysene, men er redd det kanskje ødlegger helhets inntrykket? Hva tror dere?

Legger ved et bilde av sånn den er nå.

a4front.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har heller ville valgt gitter hele veien, og beholdt lysene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har heller ville valgt gitter hele veien, og beholdt lysene :)

Har ikke sagt noe om å ta vekk noen lys eller noe. Gitterene er sånn som de er. Tenke bare å lakkere sort rundt tåkelysene, isteden for at det er sølv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sagt noe om å ta vekk noen lys eller noe. Gitterene er sånn som de er. Tenke bare å lakkere sort rundt tåkelysene, isteden for at det er sølv!

Jeg tror at det ville blitt bra jeg, bilen vil se bredere ut... Men er det ikke en ridder som har Photoshop som kan vise åssn det blir seende ut...

:ridder:

Hilsen PMS-Customs... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at det ville blitt bra jeg, bilen vil se bredere ut... Men er det ikke en ridder som har Photoshop som kan vise åssn det blir seende ut...

:ridder:

Hilsen PMS-Customs... ;)

Jeg er ikke akkurat flink, men man får et visst inntrykk:

a4front_mod.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente var å skjære vekk det grå feltet, og erstatte det med sort gitter. Det ser jo veldig bra ut med det svarte området da : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente var å skjære vekk det grå feltet, og erstatte det med sort gitter. Det ser jo veldig bra ut med det svarte området da : ja :

Heh ok! Gjøre det enklest mulig vettu! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sette inn samme gitter som du har i grillen? ;) Burde vel gjerne hatt chrome rundt gitteret også..

1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sette inn samme gitter som du har i grillen? ;) Burde vel gjerne hatt chrome rundt gitteret også..

Personlig så ville jeg nok gått for denne løsningen, selv om den nok krever litt mer arbied... Men dersom alternativene er lakkering eller ikke, så ville jeg nok lakkert sort rundt lyktene....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et alternativ er jo å sette inn rs4 gitter både oppe og nede dersom det er vanskelig å få tak i originalgitteret..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så mye bedre ut med helt svart ihvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh ok! Gjøre det enklest mulig vettu! :P

Enig med deg Nina...gjør det enklest og best mulig.

Helt klart lettere i etterkant også da hvis du kun har lakkert feltet sort...slipper du å skjære fordervet hele fanger'n din.

Og ja....det ser MYE bedre ut med sort-lakkert feltet rundt sprederne/grøftelysene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt på å lakkere sort rundt tåkelysene, men er redd det kanskje ødlegger helhets inntrykket? Hva tror dere?

Legger ved et bilde av sånn den er nå.

Synes du skal lakkere det som er sølv, sort. Så kan du sette inn samme netting/gitter ved siden, lik den du har i midten på fangeren :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Nina..

Jeg ville lakkert dem sort. Tror det hadde blitt veldig bra og blir det ikke det er det ikke verre enn å lakkere det sølv igjen vettu ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal lakkere det som er sølv, sort. Så kan du sette inn samme netting/gitter ved siden, lik den du har i midten på fangeren :confused:

Er 3 nettinger der da ;)

Tror jeg går for sort ja : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 3 nettinger der da ;)

Tror jeg går for sort ja : smil :

Opps, da så ikke det så godt på bildet :jegerdum: Da kan du bare gå for sort :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.