#1 Skrevet November 24, 2010 Noen som vet om de orginale s-line fjørene på A6 2.0tdi 07mod er gule? Tidligere eier av bilen sier har ikke har byttet disse, men er jo noe tvilende til at de er orginalt gule.. og ikke svarte Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2010 Mener mine S-line er gule ja! (samme bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 (endret) De er sorte 100% sikkert! Dette er typiske orginal S-line fjærer.. Alle er sorte uansett modell. Samtlige orginale fjærer har også disse fargekodene malt på seg.. Den eneste audien som har noe gult i understellets fjærings/demper komponeneter er RS6+ 4B. Denne har sorte fjærer med gule DRC dempere, så om bilene deres har/hadde gule fjærer så var det uorginale fjærer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2010 Hmm.. Nettopp. Det var det jeg var redd for. Da bør man vel ha Tuf papirer til eu-kontroll da eller? Min er riktignok ganske nylig godkjent, men med tanke på salg senere er vel det greit å ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...