#1 Skrevet November 24, 2010 Trenger hjelp til å finne noen kule felger til sciroccen jeg har på bestilling. Ser først og fremst etter 18, så jeg slipper å kjøpe dekk i tillegg. Men er åpen for 19 også. 20 blir litt i største laget. Vil ikke ha noe fancy "bling bling" piss, skal være clean. Gjerne race-inspirert. Og felgene kan gjerne bygge litt ut! Kant er heller ikke feil..! Fargen på bilen er forresten Black Oak Brown, finnes ikke noen ordentlige bilder av fargen enda, men den skal være i samme gate som Dark Maroon bare med litt mer brunt. Har satt sammen de "bildene" jeg har funnet av fargen til nå: Her er noen jeg har sett på forløpig. Setter pris på all hjelp, på forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2010 BBS CK i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 BBS CK i 19" Er det mulig å bli noe kjedeliger? Nei. jeg har ingen gode forslag selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2010 Rotiform BLQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2010 Er det mulig å bli noe kjedeliger? Nei. jeg har ingen gode forslag selv BBS er en vinner. Rotiform/Lambo felger sier du ? Ja.. Kult det også. Men har en følese av at Rotiform blir som Replika LeMans... Alle har dem snart. BBS er udødelig, og går aldri av moten. Så en vill senka rocco med 19" CK i sort, og det var rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2010 eller bbs CH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2010 Med mindre du skal montere større bremser, ville jeg styrt unna "race" felger. De er ofte veldig åpne, og da blir bremsene bitte bitte små på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2010 Er like konservatief som Kristian ovenfor: OZ Superturismo LM: ja :. Forresten ser jeg PA har en del sett MTM Bimoto liggende ute på Finn nå. Det hadde og passet som hånd i hanske på VW sin 'sportkeil'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2010 Lorinser RS-1 9x19 Disse er jo latterlig tøff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2010 Lorinser RS-1 9x19Disse er jo latterlig tøff.. Ikke helt min smak dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 24, 2010 Har jo Autostrada Modena, men de kommer vell bare i 18" Også har man jo OZ Futura som og er grisefet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 24, 2010 Sciroccoen kler MTM-felgene. Den lyse fargen på hjula gir fin kontrast til den brune lakken. Det blir finere enn på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2010 De første der hadde jo hvert nice. Men jeg synes alle bilene du linker er aaaalt for lave Hvilken str er det, 19, 20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2010 det er orginale BBS LM Jeg har noen sorte å hvite LM reps i 9,5x19 og 8,5x19 vis du er int 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2010 18 blir for lite til rocco mener jeg, bruk heller dem som vinterfelger så kjøper du noen fete 19" på sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2010 Om du skal kjøpe felgene til bård må de spaces. Men kan bli fine på bilen de. Ang høydene på bilene over er det smaksak, men noen felger passer bedre på biler som er mye senket men ikke att all om bilen skal rulle på skyer. Sciroccoen trenger litt senk, men må jo ikke smelle det helt ned ( er jo utrolig mye plass i buene på de ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 24, 2010 Om du skal kjøpe felgene til bård må de spaces.Men kan bli fine på bilen de. Ang høydene på bilene over er det smaksak, men noen felger passer bedre på biler som er mye senket men ikke att all om bilen skal rulle på skyer. Sciroccoen trenger litt senk, men må jo ikke smelle det helt ned ( er jo utrolig mye plass i buene på de ) Jeg liker det best nå avstanden fra dekk til skjermkanten er lik hele veien rundt synes det er forferdelig når hjulene stikker opp i hjulbuene. minner meg om gamle citroener. I tillegg så ønsker jeg ikke noe upraktisk piss, ala at man må kjøre sidelengs overfartsdumper, ikke kan kjøre på grusveier ol. Det er først og fremst et fremkomstmiddel. Tror ikke jeg vil ha noe særlig mer enn 35mm på bilen min, mer enn det, så begynner det for å bli upraktisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 24, 2010 Jeg liker det best nå avstanden fra dekk til skjermkanten er lik hele veien rundt synes det er forferdelig når hjulene stikker opp i hjulbuene. minner meg om gamle citroener. I tillegg så ønsker jeg ikke noe upraktisk piss, ala at man må kjøre sidelengs overfartsdumper, ikke kan kjøre på grusveier ol. Det er først og fremst et fremkomstmiddel. Tror ikke jeg vil ha noe særlig mer enn 35mm på bilen min, mer enn det, så begynner det for å bli upraktisk! Da kan jeg jo vise bilde av min, så ser du hvordan BBS CH 8,5x19 ser ut med 30MM senk.. Kan kjøpe disse fjærene BILLIG til sommeren da min skal helt ned. Denne er veldig praktisk slik den er nå, om det er det man er ute etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 24, 2010 Da kan jeg jo vise bilde av min, så ser du hvordan BBS CH 8,5x19 ser ut med 30MM senk.. Kan kjøpe disse fjærene BILLIG til sommeren da min skal helt ned. Denne er veldig praktisk slik den er nå, om det er det man er ute etter Se der ja! Bankers det der, kjøper gjerne de fjærene når du skal selge de! Hmm, ser ut til at jeg blir nødt til å ha 19 ja. Så sykt irriterende at man ikke kan få levert bilen med bare vinterdekk. Sånn det ser ut nå, så skal jeg levere inn 18" vinterdekk på møller som de legger på interlagosfelgene, planen var da og bare kjøpe nye 18" hjul for så å slenge sommerdekka fra vw over på de. Men ser ut til at jeg blir nødt til å gå for 19 ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 24, 2010 Utrolig tøff farge du har bestilt bilen din i! Akkurat som jeg skulle ha gjort det selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 24, 2010 Utrolig tøff farge du har bestilt bilen din i! Akkurat som jeg skulle ha gjort det selv! Takk skal du ha Er fremdeles veldig usikker på fargen! Den enkleste løsningen hadde jo bare hvert å feige ut å ta en annen farge. Men håper den fargen her blir ett bra valg :E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 24, 2010 JI tillegg så ønsker jeg ikke noe upraktisk piss, ala at man må kjøre sidelengs overfartsdumper, ikke kan kjøre på grusveier ol. Det er først og fremst et fremkomstmiddel. kjøre rett over fartsdumper med min og 95-100 mm senking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 24, 2010 Mye mulig, ville bare tro det ikke var så lett med såpass senking. Har hvert nede i flere av fartsdumpene rundt her med biler uten senk uten å kjøre som en idiot over de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 24, 2010 Scirocco har vel forholdsvis kort akselavstand samt lite overheng, så du kan vel senke ganske mye før du får særlig problemer, vil jeg tro? Klart, i det stor og hele så avhenger jo alt av hvor agressivt du kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...